Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
W związku z realizacją przez Gminę Łubianka projektu „Granty PPGR” – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym, Wójt Gminy zaprasza uprawnione rodziny – rodziców dzieci w wieku szkolnym i uczniów szkół średnich pełnoletnich zamieszkałych na terenie gminy do złożenia wymaganych dokumentów.
Celem projektu „Granty PPGR” jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu (jedynie w przypadku braku możliwości zapewnienia przedmiotowej usługi we własnym zakresie). Konkurs skierowany jest do gmin popegeerowskich.
W ramach grantu możliwy jest zakupu przez gminę sprzęt komputerowy (komputer stacjonarny/laptop z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem o wartości do 3,5 tys. zł lub tablet o wartości do 1,5 tys. zł.) dla uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:
Wniosek o udział w projekcie grantowym wraz z oświadczeniem dla rodzica/opiekuna prawnego lub oświadczeniem ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość (dotyczy uczniów pobierających naukę w roku szkolnym 2021/2022, którzy ukończyli 18 rok życia), zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz kopią dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia w danym PGR należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 29 października 2021 r. (w godzinach pracy urzędu: poniedziałek, środa, czwartek 7:30-15:30, wtorek 7.30-16.30, piątek 7:30-14:30) w siedzibie Urzędu:
Urząd Gminy Łubianka
ul. Aleja Jana Pawła II 8
87-152 Łubianka
(sekretariat, pokój nr 9)
UWAGA: W celu ułatwienia weryfikacji Oświadczeń, prosimy o dołączanie wszelkiej dokumentacji potwierdzającej fakt zatrudnienia członka rodziny w PPGR.
Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany na własność Beneficjentom jedynie w przypadku otrzymania przez Gminę Łubianka dofinansowania na ten cel.
Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.
W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:
Andrzej Sierocki, kier. wydziału |
508-221-372 |
Marzenna Winiarska |
530-442-940 |
Adam Paluszewski |
502-234-457 |
Tomasz Szreder |
502-234-477 |
Sławomir Wronka |
502-272-125 |
Jarosław Surowiec | 731-732-916 |
Dorota Tarczykowska | 731-732-950 |
⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️