Wójt Gminy - Jerzy Zająkała
Zastępca Wójta Gminy - Wojciech Konstanty
Sekretarz Gminy - Bartosz Lewandowski
Skarbnik Gminy - Magdalena Syrocka
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Bartosz Lewandowski
Izabela Walter - Specjalista
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Jednostek Pomocniczych
Obsługa organizacyjna Rady Gminy oraz sołectw
Anna Małek - Inspektor
Stanowisko ds. Organizacji Urzędu, Kadr i archiwum
Kadry, archiwum zakładowe, BHP i ochrona informacji niejawnych
Elżbieta Żeglarska - Inspektor
Stanowisko ds. Aktywizacji Obywatelskiej
Aktywizacja obywatelska, pozyskiwanie środków dla org. pozarządowych i wsparcie MRG, GRS
Iwona Przewięźlikowska - Referent
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
Obsługa sekretariatu, sprawy profilu zaufanego
Marcin Szymeczko - Referent
Stanowisko ds. zamówień publicznych
Zamówienia publiczne
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Krzysztofa Zielińska
Wydawanie dowodów osobistych i aktów stanu cywilnego, prowadzenie rejestru wyborców i sprawy meldunkowe
WYDZIAŁ SPOŁECZNO-ADMINISTRACYJNY
ul. Toruńska 97 Łubianka
Kierownik Agata Surowiec
Anna Filus - Inspektor
Stanowisko ds. Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych
Organizacja i funkcjonowanie szkół i przedszkoli oraz ochrona zdrowia i inicjatywy prozdrowotne.
Rafał Gabor - Starszy Informatyk
Stanowisko ds. Informatyzacji
Oprogramowanie i sprzęt informatyczny
Karolina Neumann-Rzeźnik - Referent
Stanowisko ds. Promocji, kultury, sportu i współpracy z organizacjami pozarządowymi
Promocja gminy, kultury i sportu. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i jednostkami OSP
Kamila Lewandowska - Specjalista
Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i działalności gospodarczej
Rejestracja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, zarządzanie kryzysowe i obronność
Sebastian Bytyń - Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej
Adam Kruszewski - Kierowca
Halina Gulczyńśka - Opiekunka
Iwona Ziółkowska - Pracownik Gospodarczy
Violetta Muszytowska - Pracownik Gospodarczy
Jolanta Walerych - Pracownik Dziennego Domu Senior + w Bierzgłowie
Emilia Szymańska - Pracownik Dziennego Domu Senior + w Bierzgłowie
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Adam Kierzkowski
Zastępca kierownika Mirosław Jakubski
Stanowisko ds. Inwestycji
Przygotowanie i prowadzenie inwestycji
Beata Prowadzisz - Specjalista
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Zagospodarowanie przestrzenne, podziały nieruchomości i decyzje o warunkach zabudowy
Julia Bartosińska - Specjalista
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Zagospodarowanie przestrzenne, wypisy i wyrysy z MPZP, zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości oraz rewitalizacji
Paulina Drygalska - Specjalista
Stanowisko ds. Rozwoju
Pozyskiwanie środków zewnętrznych, strategie i inne plany rozwojowe
Agata Gajtkowska - Młodszy referent
Stanowisko ds. Zagospodarowania Przestrzennego
Zagospodarowanie przestrzenne, podziały nieruchomości, naliczenie opłat adiacenckich i planistycznych
ul. Aleja Jana Pawła II nr 8
Kierownik Magdalena Syrocka
Barbara Lewandowska - zastępca Skarbnika Gminy
Marcelina Mądraszewska - Młodszy Referent (zastępstwo: Karolina Szczepańska)
Stanowisko ds. księgowości funduszu sołeckiego
Realizacja funduszy sołeckich, zwrot podatku akcyzowego i sprawy majątkowe
Anna Ząbek - Młodszy Referent (zastępstwo: Oliwia Iwicka)
Stanowisko ds. księgowości i ewidencji VAT
Pobór opłat za wodę i ścieki oraz odpady komunalne, rozliczenia VAT
Ewa Finc - Referent
Stanowisko ds. wymiaru podatków
Wymiar podatków i opłat lokalnych, udzielanie ulg w podatkach i poświadczenie pracy w gospodarstwach rolnych
Magdalena Kędziora - Referent
Stanowisko ds. księgowości podatkowej i windykacji
Pobór podatków i opłat lokalnych oraz windykacja należności
Dominika Kędzierska - Referent
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i ewidencji majątku
Zwrot podatku akcyzowego, dochody budżetowe
Katarzyna Owczarczyk - Specjalista
Stanowisko ds. płac i ewidencji księgowej
Rozliczenia ZUS, PIT, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
ul. Toruńska 97 Łubianka
Kierownik Daniel Kasprowicz
Stanisław Deruś-Specjalista
Stanowisko ds. Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa
Gminna Spółka Wodna, pozwolenia na wycinkę drzew, ochrona gruntów rolnych i zwierząt oraz postępowania środowiskowe
Łukasz Lewicz - Specjalista
Stanowisko ds. Infrastruktury Komunikacyjnej
Zarządzanie drogami gminnymi i chodnikami oraz bieżące i zimowe utrzymanie dróg gminnych
Maria Wójcik-Samodzielny Referent (zastępstwo Katarzyna Bartczak)
Stanowisko ds. Infrastruktury Energetycznej
Zarządzanie infrastrukturą energetyczną gminy, odnawialne źródła energii oraz zakup energii elektrycznej
Piotr Pyrek
Stanowisko ds. Mienia Gminnego
Gospodarowanie mieniem gminnym oraz utrzymanie i modernizacja budynków gminnych
Pracownicy gospodarczy:
Sławomir Lewandowski
Krzysztof Korzenecki
Jan Pęcek
Piotr Lewandowski
Zbigniew Mareczko
Jacek Janiszewski
ul. Toruńska 97 Łubianka
Kierownik Andrzej Sierocki
Zastępca kierownika Dorota Tarczykowska
Marzenna Winiarska-Specjalista
Stanowisko ds. Obsługi Administracyjnej
Zapewnienie dostawy wody, odbioru ścieków i odpadów komunalnych oraz związana z tym obsługa administracyjna
Adam Paluszewski - Obsługa PSZOK - 731 732 055
Stanowisko ds. obsługi gospodarki odpadami komunalnymi
Pracownicy Techniczni
Stanowisko ds. obsługi urządzeń wodno-kanalizacyjnych
Jerzy Afelt 502 234 457
Mateusz Rumiński 731 732 691
Sławomir Wronka 502 272 125
Tomasz Szreder 502 234 477
Jarosław Surowiec 731 732 916
Nr alarmowy w razie awarii sieci wodno - kanalizacyjnych: 502 234 497
Hanna Anzel
Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.
W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:
Andrzej Sierocki, kier. wydziału |
508-221-372 |
Marzenna Winiarska |
530-442-940 |
Jerzy Afelt |
502-234-457 |
Tomasz Szreder |
502-234-477 |
Sławomir Wronka |
502-272-125 |
Jarosław Surowiec | 731-732-916 |
Dorota Tarczykowska | 731-732-950 |
⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️