Ogłoszenia o sesjach

Ogłoszenie o IX Sesji Rady Gminy w dniu 24 lutego 2025 r.

Łubianka, dnia 18 lutego 2025 r.


Rada Gminy Łubianka

WO.0002.1.2025


Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907, 1940) zwołuję IX Sesję Rady Gminy Łubianka, która odbędzie się w dniu 24 lutego 2025 r. (poniedziałek) o godz.: 10:00 w Centrum Usług Publicznych, ul. Bydgoska 10, 87-152 Łubianka.

Porządek IX Sesji:
1. Otwarcie IX Sesji Rady Gminy
a) stwierdzenie quorum,
b) przedstawienie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z VIII Sesji Rady Gminy Łubianka.
3. Informacja Wójta o działaniach zrealizowanych w okresie międzysesyjnym.
4. Przyjęcie Stanowiska Rady Gminy Łubianka w sprawie ustanowienia roku 2025 w Gminie Łubianka Rokiem Wilhelminy Iwanowskiej.
5. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Łubianka na lata 2025-2038.
6. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Łubianka na rok 2025.
7. Przyjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w Biskupicach w trybie bezprzetargowym.
8. Przyjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie lokalu mieszkalnego w miejscowości Wybcz na rzecz najemcy oraz określenie warunków sprzedaży.
9. Przyjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Łubianka na rok 2025".
10. Przyjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w sołectwie Łubianka.
11. Przyjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
12. Przyjęcie uchwały w sprawie likwidacja Biura Obsługi Jednostek Oświatowych w Łubiance.
13. Przyjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych oraz urządzeń kanalizacyjnych na lata 2025-2027” będących w posiadaniu Gminy Łubianka.
14. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XIII/140/2019 Rady Gminy Łubianka z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
15. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXVIII/274/2021 z dnia 28 czerwca 2021 r. w sprawie Regulaminu czystości i porządku na terenie Gminy Łubianka.
16. Przyjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025 – 2028.
17. Przyjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
18. Przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Łubianka na 2025 r.
19. Przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Gminy Łubianka na 2025 r.
20. Informacji z realizacji planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Łubianka.
21. Informacja z działalności Komisji Rady Gminy Łubianka.
22. Informacja Wójta o średnim wynagrodzeniu nauczycieli w 2024 r.
23. Wnioski radnych i sołtysów.
24. Zamknięcie Sesji Rady Gminy.


Przewodnicząca Rady Gminy
/-/ Kamila Łajczak

  • Kontakt

    tel. +48 56 678 82 17, 678 82 18
    fax +48 56 678 82 19
    ePUAP: /myxxo62135/skrytka
    e-Doręczenia: AE:PL-76263-15583-VAHGU-27
    gmina@lubianka.pl
    Zapraszamy do Urzędu Gminy codziennie
    poniedziałek, środa czwartek: 7.30 – 15.30
    wtorek: 7.30 – 16.30
    piątek: 7.30 – 14.30
    Urząd Gminy w Łubiance
    Aleja Jana Pawła II nr 8
    oraz ul. Bydgoska 10
    87-152 Łubianka
    NIP 956-18-70-602
    REGON 000539756
    Numer konta: BS w Toruniu - O/Łubianka 60951100002003002149020001
    Aby skontaktować się z pracownikami wydziałów prosimy kliknąć tutaj
  • Awaria

    Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.

    W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:

    Andrzej Sierocki, kier. wydziału

    508-221-372

    Marzenna Winiarska

    530-442-940

    Adam Paluszewski

    502-234-457

    Tomasz Szreder

    502-234-477

    Sławomir Wronka

    502-272-125

    Jarosław Surowiec                        731-732-916
    Dorota Tarczykowska 731-732-950

     

  • Odczyty

    Klikając w poniższy link nastąpi przekierowanie do strony obsługującej odczyt wodomierzy.

    LINK

  • Jakość powietrza

  • Film promocyjny

    ⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️