Minister Cyfryzacji z dniem 1 stycznia 2023 roku uruchomił portal INTERNET.GOV.PL – usługę, dzięki której każdy może:
• sprawdzić, czy w wybranej lokalizacji jest dostępny szerokopasmowy internet i jacy operatorzy go oferują;
• zgłosić potrzebę dostępu do internetu;
• zgłosić pustostan, czyli budynek, w którym nie jest potrzebny dostęp do internetu;
• dowiedzieć się o planowanych rozbudowach sieci szerokopasmowej.
Dodatkowo system jest stale aktualizowany – duże podmioty zasilają go danymi raz w tygodniu, przedsiębiorcy z sektora MŚP – raz w miesiącu. Także raz w miesiącu aktualizowane są informacje o wszystkich planach inwestycyjnych.
Pierwsze 8 miesięcy funkcjonowania portalu INTERNET.GOV.PL to:
• Ponad 7 milionów punktów adresowych w zasięgu dostępu do internetu w całym kraju, w tym ponad 5,5 miliona punktów adresowych w zasięgu internetu światłowodowego;
• Ponad 260 tysięcy unikalnych użytkowników portalu;
• Ponad 12 milionów wyświetleń strony internetowej INTERNET.GOV.PL;
• Ponad 30 tysięcy Obywateli, którzy zgłosili zapotrzebowanie na szybki internet za pośrednictwem systemu.
Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.
W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:
Andrzej Sierocki, kier. wydziału |
508-221-372 |
Marzenna Winiarska |
530-442-940 |
Adam Paluszewski |
502-234-457 |
Tomasz Szreder |
502-234-477 |
Sławomir Wronka |
502-272-125 |
Jarosław Surowiec | 731-732-916 |
Dorota Tarczykowska | 731-732-950 |
⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️