Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
ZUS uruchomił kolejną usługę dla swoich klientów, czyli telefoniczną rezerwację wizyty w wybranej przez siebie placówce ZUS. Spotkanie z ekspertem można zarezerwować w dogodnym dla siebie terminie. To kolejne ułatwienie, które zwiększy bezpieczeństwo obsługi klientów w czasie pandemii.
Od 20 listopada klienci ZUS mogą umawiać się telefonicznie na spotkanie z ekspertem w wybranej przez siebie placówce ZUS. To nowe udogodnienie, szczególnie dla tych osób, które nie mają założonego profilu na Platformie Usług Elektronicznych. – Możliwość umawiania wizyt na konkretny dzień i godzinę była dostępna w ZUS już od dawna. Jednak z rezerwacji wizyty mogli skorzystać klienci, którzy mieli swoje konto na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Teraz wizytę zarezerwuje każdy, niezależnie od tego, czy ma już konto na PUE. - informuje Krystyna Michałek, rzecznik regionalny ZUS województwa kujawsko-pomorskiego.
Aby umówić wizytę w jednej z placówek Oddziału ZUS w Bydgoszczy, należy zadzwonić pod numer 523 418 126. Rezerwacja wizyt w placówkach Oddziału ZUS w Toruniu odbywa się pod numerem 502 008 635.
Podczas rezerwacji wizyty trzeba podać swoje dane – imię, nazwisko, PESEL lub serię i numer dokumentu tożsamości oraz numer telefonu komórkowego. Dodatkowo należy wskazać placówkę, w której ma się odbyć wizyta, sprawę, jaką chce się omówić z ekspertem ZUS oraz podać dzień i godzinę wizyty. Następnie na podany podczas rozmowy numer telefonu przyjdzie wiadomość SMS z terminem oraz numerem rezerwacji wizyty. Zawiera on 10 cyfr, które należy wpisać na ekranie urządzenia do wydawania numerków w placówce ZUS.
Ważna informacja dla osób, które będą rezerwować terminy wizyt telefonicznie. Na spotkanie w ZUS można umówić się maksymalnie 6 dni przed jej terminem. – dodaje rzeczniczka
Nowa usługa zwiększa bezpieczeństwo i komfort naszych klientów. Ma to szczególne znaczenie w obecnej sytuacji epidemicznej. - Pamiętajmy, że wizyty w ZUS odbywają się przy bezwzględnym przestrzeganiu zasad reżimu sanitarnego, co oznacza zachowanie bezpiecznego odstępu od innych osób, zakryte maseczką lub przyłbicą usta i nos a także dezynfekcję rąk przed wejściem na salę - przypomina rzeczniczka.
Z naszym ekspertem można także porozmawiać on-line bez wychodzenia z domu. Wystarczy umówić się na e-wizytę. Z tego rozwiązania w naszym regionie skorzystało do tej pory 370 osób.-informuje Krystyna Michałek.
Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.
W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:
Andrzej Sierocki, kier. wydziału |
508-221-372 |
Marzenna Winiarska |
530-442-940 |
Adam Paluszewski |
502-234-457 |
Tomasz Szreder |
502-234-477 |
Sławomir Wronka |
502-272-125 |
Jarosław Surowiec | 731-732-916 |
Dorota Tarczykowska | 731-732-950 |
⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️