Wszystkie aktualności

Pomoc dla przedsiębiorców z kolejnych 9 branż

Rada Ministrów przyjęła uchwałę rozszerzającą pomoc z Tarczy Finansowej PFR 2.0 dla mikro, małych i średnich firm o kolejne dziewięć kodów PKD, m.in. z branży edukacyjnej, handlowej i rozrywkowej.

Wsparcie dla nowo dodanych branż

  • Pomoc rządu zostanie skierowana do przedsiębiorców prowadzących:
  1. sprzedaż hurtową odzieży i obuwia;
  2. działalność klubów sportowych;
  3. naukę języków obcych;
  4. sprzedaż detaliczną obuwia i wyrobów skórzanych prowadzoną w wyspecjalizowanych sklepach;
  5. pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich;
  6. produkcję filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych;
  7. postprodukcję związaną z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi;
  8. dystrybucję filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych;
  9. nagrania dźwiękowe i muzyczne.

Wsparcie dla nowo dodanych branż wyniesie 750 mln zł. Szacujemy, że z tej formy dofinansowania będzie mogło skorzystać kolejne 5 tys. przedsiębiorstw z dzisiaj dodanych kodów.   

Tarcza Finansowa PFR 2.0

  • Na program składają się dwa działania:
  1. Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla mikrofirm o wartości 6,5 mld zł;
  2. Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla małych i średnich firm o wartości 6,5 mld zł.
  • Przedsiębiorcy mogą składać wnioski o wsparcie do 28 lutego 2021 r.
  • Wybrane warunki udzielenia subwencji:
  1. prowadzenie działalności w ramach co najmniej jednego określonego w programie kodu PKD;
  2. zatrudnianie co najmniej jednego pracownika na dzień 31 grudnia 2019 r. lub 31 lipca 2020 r.;
  3. zanotowanie określonego spadku obrotów oraz dodatkowe warunki formalne.
  • Warunki umorzenia 100 proc. subwencji:
  1. kontynuacja prowadzenia działalności gospodarczej;
  2. utrzymanie średniego zatrudnienia (mikroprzedsiębiorstwa) lub rozliczenie nadwyżki udzielonej subwencji (MŚP);
  3. weryfikacja ex post prognozy straty oraz wysokości obrotów gospodarczych za okres od 1 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. (MŚP).

« wstecz

  • Kontakt

    tel. +48 56 678 82 17, 678 82 18
    fax +48 56 678 82 19
    ePUAP: /myxxo62135/skrytka
    gmina@lubianka.pl
    Zapraszamy do Urzędu Gminy codziennie
    poniedziałek, środa czwartek: 7.30 – 15.30
    wtorek: 7.30 – 16.30
    piątek: 7.30 – 14.30
    Urząd Gminy w Łubiance
    Aleja Jana Pawła II nr 8
    oraz ul. Toruńska 97
    87-152 Łubianka
    NIP 956-18-70-602
    REGON 000539756
    Numer konta: BS w Toruniu - O/Łubianka 60951100002003002149020001
    Aby skontaktować się z pracownikami wydziałów prosimy kliknąć tutaj
  • Awaria

    Wydział Gospodarki Komunalnej informuje, że wszelkie awarie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych można zgłaszać pod nr alarmowym 502 234 497.

    W przypadku braku połączenia należy wybrać nr telefonu z poniższej listy:

    Andrzej Sierocki, kier. wydziału

    508-221-372

    Marzenna Winiarska

    530-442-940

    Adam Paluszewski

    502-234-457

    Tomasz Szreder

    502-234-477

    Sławomir Wronka

    502-272-125

    Jarosław Surowiec                        731-732-916
    Dorota Tarczykowska 731-732-950

     

  • Odczyty

    Klikając w poniższy link nastąpi przekierowanie do strony obsługującej odczyt wodomierzy.

    LINK

  • Jakość powietrza

  • Film promocyjny

    ⬇️ Kliknij dwa razy ⬇️