Urząd Gminy Łubianka

Kalendarz, Imieniny

Środa 13 Grudnia 2017
Łucji, Otylii, Lucji

Wersje językowe

Informator gminny

Wyszukiwarka

Menu

Wideo galeria

Banery

e-puap
Profil zaufany

Licznik odwiedzin

Jesteś 6549 osobą na stronie

Treść strony

Tour The Run Ziemia Gotyku

REGULAMIN

Tour The Run Ziemia Gotyku

12 – 15 sierpień 2011 r.

 

1.     Organizator:      Klub Maratoński „Truchcik” w Łubiance ze wsparciem programu LIDER

2.     Miejsce:     miejscowości w czterech gminach: Chełmża, Łubianka, Łysomice, Papowo Biskupie.

3.    Charakter imprezy:

Zorganizowane współzawodnictwo sportowe jest cyklem biegów na dystansach 5 km, 10 km, 15 km i 21,1 km przeprowadzonych w dniach od 12 do 15 sierpnia 2011 r., czyli przez cztery kolejne dni, w atrakcyjnych krajobrazowo, przyrodniczo i turystycznie miejscowościach czterech gmin współdziałających w ramach inicjatywy lokalnej pod nazwą Ziemia Gotyku. Trzy biegi odbędą się na drogach asfaltowych, a jeden na duktach leśnych. Zawodnicy uczestniczący we wszystkich czterech biegach, zamieszkujący poza terenem powiatu toruńskiego mogą korzystać z bezpłatnych noclegów w wieloosobowych salach Gimnazjum w Brąchnowie. Organizator zapewnia łóżka polowe lub materace oraz posiłki dla zawodników (szczegóły w dalszej części regulaminu). Organizator przygotuje także wydarzenia kulturalne w dniach 13 i 14 sierpnia adresowane do zawodników. Celem imprezy jest stworzenie warunków dla realizacji ambitnych wyzwań sportowych w zakresie biegów długodystansowych oraz promocja gmin z terenu inicjatywy lokalnej Ziemi Gotyku.

4.     Biuro Zawodów:w dniach 12 – 15 sierpnia br. będzie dostępne w miejscowościach, w których odbędą się poszczególne biegi, i tak:

·       w dniu 12 sierpnia od godz.16.00 w Centrum Astronomii UMK w Piwnicach gm. Łysomice,

·       w dniu 13 sierpnia od godz.8.30 w Szkole Podstawowej w Kończewicach gm. Chełmża,

·       w dniu 14 sierpnia od godz.12.00 w Gimnazjum w Papowie Biskupim pow. Chełmiński,

·       w dniu 15 sierpnia od godz.8.00 w Gimnazjum w Brąchnowie, ul. Gimnazjalna 1, gm. Łubianka

5.     Osoba do kontaktu:Bartosz Lewandowski, tel. 603-516-005,
e-mail: asystent@lubianka.pl

6.    Zgłoszenia: poprzez rejestrację na stronie www.maratonypolskie.pl  

7.    Dystanse, terminy i trasy biegów: 

·       w dniu 12.08.br. (piątek) g. 18.00 – 10 km ze startem i metą w Piwnicach, gm. Łysomice (dukty leśne w okolicznych lasach),

·       w dniu 13.08.br. (sobota) g. 10.00 – 15 km ze startem i metą w Kończewicach gm. Chełmża przez Bogusławki, Nawrę, Parowę Falęcką i Głuchowo(drogi asfaltowe),

·        w dniu 14.08.br. (niedziela) g. 14.00 – 5 km ze startem w Nowym Dworze Królewskim i metą w Papowie Biskupim przez Folgowo (drogi asfaltowe),

·       w dniu 15.08.br. (poniedziałek) g. 10.00 – 21,1 km (półmaraton) ze startem i metą w Brąchnowie, gm. Łubianka (drogi asfaltowe).

8.    Klasyfikacje Tour The Run i nagrody:

·       generalna (puchary za miejsca I – VI i nagrody rzeczowe I – III),

·       kobiet (puchary i nagrody rzeczowe za miejsca I – III),

·       wiekowe, w tym:   M 1 (do 19 lat) – puchary za miejsca I - III

M 2 (20 – 29 lat) – puchary za miejsca I - III

M 3 (30 – 39 lat) – puchary za miejsca I - III

M 4 (40 – 49 lat) – puchary za miejsca I - III

M 5 (50 – 54 lat) – puchary za miejsca I - III

M 6 (55 – 59 lat) – puchary za miejsca I - III

M 7 (60 – 65 lat) – puchary za miejsca I - III

M 8 (66 - 69) – puchary za miejsca I - III
M 9 (70+)– puchary za miejsca I - III

K 1 (do 35 lat) – puchary za miejsca I - III

K 2 (36 – 49 lat) – puchary za miejsca I - III

K 3 (50 +)   – puchary za miejsca I – III

·       Organizator dopuszcza możliwość uczestnictwa zawodników w wybranych biegach. W takich sytuacjach zawodnik jest klasyfikowany jedynie w klasyfikacji biegu, w którym uczestniczył, bez uwzględniania uzyskanych punktów w klasyfikacji generalnej i kobiet oraz wiekowych Tour’u.

9.    Ustalanie wyników:

Kolejność w poszczególnych klasyfikacjach będzie ustalana na podstawie miejsc zajętych przez zawodników w poszczególnych biegach cyklu wg następującej punktacji za:

1 m– liczba punktów równa ilości zawodników, którzy ukończyli dany bieg plus (+) 34 pkt,

II m – jw. + 30 pkt, III – jw. + 27, IV – jw. + 24 , V – jw. + 21, VI – jw. + 18, VII – jw. + 16, VIII – jw. + 14, IX – jw. + 12, X – jw. + 10 , XI – jw. + 8 , XII – jw. + 6 , XIII – jw. + 4, XIV – jw. + 2,

XV m -  liczba punktów równa ilości zawodników, którzy ukończyli dany bieg

XVI m -  liczba punktów równa ilości zawodników, którzy ukończyli dany bieg pomniejszona o jeden i tak dalej, aż do ostatniego zawodnika.

Wyniki poszczególnych biegów są ogłaszane w ciągu max. 2 godzin po zakończeniu każdego biegu cyklu na stronie www.lubianka.pl  Będą też dostępne w wersji papierowej w biurach zawodów.

10.                       Ponadto organizatorzy zapewniają:

·       unikatowe medale dla wszystkich zawodników, którzy ukończą co najmniej ostatni bieg cyklu (półmaraton), medale będą wręczane jedynie po ostatnim biegu cyklu, czyli po półmaratonie,

·       zestawy upominkowe ufundowane i wręczane przez wójtów gmin, w których odbywają się poszczególne biegi dla trzech pierwszych zawodników w klasyfikacji generalnej i kobiet biegu,

·       elektroniczny pomiar czasów metodą chipową,

·       noclegi dla zawodników spoza powiatu toruńskiego w salach wieloosobowych wyposażonych w łóżka polowe lub materace,

·       wyżywienie całodobowe dla zawodników korzystających z noclegów,

·       posiłki i napoje dla wszystkich zawodników po każdym biegu,

·       atrakcyjne upominki losowane w dniu 15 sierpnia w Brąchnowie dla zawodników, którzy ukończyli wszystkie (4) biegi,

·       transport autobusowy pomiędzy Gimnazjum w Brąchnowie (miejscem noclegów) a miejscowościami, w których będą odbywały się biegi,

·       imprezy kulturowe, turystyczne i integracyjne w atrakcyjnych miejscach gmin partnerskich

·       biegi towarzyszące dla dzieci i młodzieży w dniu 15 sierpnia 2011 r.

(puchary od I do III miejsca):

 - 100 m. do 6 lat chłopcy, 100 m. do 6 lat dziewczęta

 - 200 m. I-III klas SP chłopcy, 200 m. I-III klas SP dziewczęta

 - 400 m. IV-VI klas SP chłopcy, 400 m. IV-VI klas SP dziewczęta

 - 1000 m. Gimnazjum chłopcy, 1000 m. Gimnazjum dziewczęta

·       ubezpieczenie od następstw NW zawodników,

 

11.                       Uczestnicy:

·       uczestnikami mogą być osoby posiadające ukończone 18 lat (dopuszcza się udział zawodników mających ukończone 16 lat za pisemnym pozwoleniem rodziców) oraz przedstawią zaświadczenie lekarskie lub własne oświadczenie o zdolności do uczestnictwa w cyklu,

·       uczestnicy wpłacają opłatę rejestracyjną w wysokości 25 zł. na konto KM Truchcik w Łubiance w BS Łubianka nr 41 9511 0000 2003 0022 9296 0001 do dnia 9 sierpnia 2011 r. Zawodnicy mogą także dokonać wpłaty gotówką, w biurze zawodów bezpośrednio przed pierwszym biegiem w Piwnicach lub jeżeli zawodnik zamierza uczestniczyć tylko w niektórych biegach także w biurze zawodów w pozostałych miejscowościach, lecz w takich sytuacjach organizator nie gwarantuje medalu na zakończeniu Tour’u chyba, że liczba uczestników pozwoli na to. Wpłaty w wysokości 25 zł. dokonuje każdy zawodnik bez względu na to w ilu biegach bierze udział.

·       uczestnicy zgłaszają zapotrzebowanie na miejsce noclegowe poprzez przesłanie mail’a na adres: asystent@lubianka.pl do dnia 9 sierpnia 2011r.

 

Jerzy Zająkała

Wójt Gminy Łubianka

 

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.