Urząd Gminy Łubianka

Kalendarz, Imieniny

Wtorek 25 Lipca 2017
Jakuba, Krzysztofa, Walentego

Wersje językowe

Informator gminny

Wyszukiwarka

Menu

Wideo galeria

Banery

e-puap
Profil zaufany

Licznik odwiedzin

Jesteś 3941 osobą na stronie

Treść strony

Wyniki III Tour The Run Ziemia Gotyku

autor: Bartosz Lewandowski

Galeria zdjęć - Piwnice

Galeria zdjęć - Kończewice

III Tour The Run Ziemia Gotyku

REGULAMIN

 

III Tour The Run Ziemia Gotyku

 

15 – 18 sierpień 2013 r.

 

1. Organizator: Klub Maratoński „Truchcik”  Łubiance ze wsparciem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013

 

2. Miejsce: miejscowości w czterech gminach: Chełmża, Łubianka, Łysomice, Papowo Biskupie.

 

3. Charakter imprezy:

Zorganizowane współzawodnictwo sportowe jest cyklem biegów na dystansach 5 km, 9 km, 15 km i 21,1 km przeprowadzonych w dniach od 15 do 18 sierpnia 2013 r., czyli przez cztery kolejne dni, w atrakcyjnych krajobrazowo, przyrodniczo i turystycznie miejscowościach czterech gmin współdziałających w ramach inicjatywy lokalnej pod nazwą Ziemia Gotyku. Trzy biegi odbędą się na drogach asfaltowych, a jeden na duktach leśnych. Zawodnicy uczestniczący we wszystkich czterech biegach, zamieszkujący poza terenem powiatu toruńskiego mogą korzystać z bezpłatnych noclegów w wieloosobowych salach Zespołu Szkół w Łubiance. Organizator zapewnia łóżka polowe lub materace oraz posiłki dla zawodników (szczegóły w dalszej części regulaminu). Organizator przygotuje także wydarzenia kulturalne adresowane do zawodników. Celem imprezy jest stworzenie warunków dla realizacji ambitnych wyzwań sportowych w zakresie biegów długodystansowych oraz promocja gmin z terenu inicjatywy lokalnej Ziemi Gotyku.

 

4. Biuro Zawodów: w dniach 15-18 sierpnia br. będzie dostępne w miejscowościach, w których odbędą się poszczególne biegi, i tak:

· w dniu 15 sierpnia od godz.15.30 w Centrum Astronomii UMK w Piwnicach gm. Łysomice,

· w dniu 16 sierpnia od godz. 16.30 w Szkole Podstawowej w Kończewicach gm. Chełmża,

· w dniu 17 sierpnia od godz.  15.00 w Gimnazjum w Papowie Biskupim pow. Chełmiński,

· w dniu 18 sierpnia od godz. 10.30 w Gminnym Parku Kultury w Łubiance, gm. Łubianka

 

5. Osoba do kontaktu: Bartosz Lewandowski, tel.  56 6788217, 603-516-005, e-mail: asystent@lubianka.pl

 

6. Zgłoszenia: poprzez rejestrację na stronie www.maratonypolskie.pl

 

7. Dystanse, terminy i trasy biegów:

· w dniu 15.08.br. (czwartek) g. 17.30 – 9 km ze startem i metą w Piwnicach, gm. Łysomice (dukty leśne w okolicznych lasach), limit czasu 1 godz. 10 min.

 

· w dniu 16.08.br. (piątek) g. 17.30 – 15 km ze startem i metą w Kończewicach gm. Chełmża przez Bogusławki, Nawrę, Parowę Falęcką i Głuchowo(drogi asfaltowe), limit czasu 2 godz.

 

· w dniu 17.08.br. (sobota) g. 16.00 – 5 km ze startem w Nowym Dworze Królewskim i metą w Papowie Biskupim przez Folgowo (drogi asfaltowe), limit czasu 40 min.

 

· w dniu 18.08.br. (niedziela) g. 12.00 – 21,1 km (półmaraton) ze startem i metą w Łubiance gm. Łubianka, przez Zamek Bierzgłowski, Bierzgłowo, Wybczyk, Dębiny, Przeczno i  Łubiankę (drogi asfaltowe), limit czasu 2 godz. 40 min.

 

8. Klasyfikacje Tour The Run i nagrody:

· generalna (puchary za miejsca I – VI i nagrody rzeczowe I – III),

· kobiet (puchary i nagrody rzeczowe za miejsca I – III),

· wiekowe, w tym:
M 1 (do 19 lat) – puchary za miejsca I - III

M 2 (20 – 29 lat) – puchary za miejsca I - III

M 3 (30 – 39 lat) – puchary za miejsca I - III

M 4 (40 – 49 lat) – puchary za miejsca I - III

M 5 (50 – 59 lat) – puchary za miejsca I - III

M 6 (60 – 69 lat) – puchary za miejsca I - III

M 7 (70+) – puchary za miejsca I - III

K 1 (do 30 lat) – puchary za miejsca I - III

K 2 (31 – 45 lat) – puchary za miejsca I - III

K 3 (46 +) – puchary za miejsca I – III

 

· Organizator dopuszcza możliwość uczestnictwa zawodników w wybranych biegach. W takich sytuacjach zawodnik jest klasyfikowany jedynie w klasyfikacji biegu, w którym uczestniczył, bez uwzględniania w klasyfikacji generalnej i kobiet oraz wiekowych Tour’u.

9. Ustalanie wyników:

 

Kolejność w poszczególnych klasyfikacjach będzie ustalana na podstawie sumy  czasów we wszystkich biegach  osiągniętych przez poszczególnych zawodników.  Zawodnik z najmniejszym łącznym czasem wygrywa.

 

Wyniki poszczególnych biegów są ogłaszane w ciągu max. 2 godzin po zakończeniu każdego biegu cyklu na stronie www.lubianka.pl. Będą też dostępne w wersji papierowej w biurach zawodów.

 

10. Ponadto organizatorzy zapewniają:

 

· unikatowe medale dla wszystkich zawodników, którzy ukończą co najmniej ostatni bieg cyklu, medale będą wręczane jedynie po ostatnim biegu cyklu *

· elektroniczny pomiar czasów metodą chipową,

· noclegi dla zawodników z poza powiatu toruńskiego i miasta Torunia w salach wieloosobowych wyposażonych w łóżka polowe lub materace,

· wyżywienie całodobowe dla zawodników korzystających z noclegów,

· posiłki i napoje dla wszystkich zawodników po każdym biegu,

· atrakcyjne upominki losowane w dniu 18 sierpnia  w GPK w Łubiance dla zawodników, którzy ukończyli wszystkie (4) biegi,

· transport autobusowy pomiędzy Zespołem Szkół w Łubiance (miejscem noclegów) a miejscowościami, w których będą odbywały się biegi,

· imprezy kulturowe, turystyczne i integracyjne w atrakcyjnych miejscach gmin partnerskich,

· biegi towarzyszące dla dzieci i młodzieży w dniu 18 sierpnia 2013 r.

 

(puchary od I do III miejsca):

- 100 m. do 6 lat chłopcy, 100 m. do 6 lat dziewczęta

- 200 m. I-III klas SP chłopcy, 200 m. I-III klas SP dziewczęta

- 400 m. IV-VI klas SP chłopcy, 400 m. IV-VI klas SP dziewczęta

- 1000 m. Gimnazjum chłopcy, 1000 m. Gimnazjum dziewczęta

· ubezpieczenie od następstw NW zawodników,

 

11. Uczestnicy:

 

· uczestnikami mogą być osoby posiadające ukończone 18 lat (dopuszcza się udział zawodników mających ukończone 16 lat za pisemnym pozwoleniem rodziców) oraz przedstawią zaświadczenie lekarskie lub własne oświadczenie o zdolności do uczestnictwa w cyklu,

 

· uczestnicy wpłacają opłatę na konto KM Truchcik w Łubiance w BS Łubianka nr 41 9511 0000 2003 0022 9296 0001 w wysokości:

- 40 zł do dnia 31 maja 2013 r.

- 60 zł do dnia 20 lipca 2013 r.

Zawodnicy mogą także dokonać wpłaty gotówką w wysokości 70 zł, w biurze zawodów bezpośrednio przed pierwszym biegiem w Piwnicach lub jeżeli zawodnik zamierza uczestniczyć tylko w niektórych biegach także w biurze zawodów w pozostałych miejscowościach.*W takich sytuacjach organizator nie gwarantuje medalu w dniu zakończenia Tour’u lecz zostaną one dosłane do dnia 18.09.2013 r. Opłatę wpisową dokonuje każdy zawodnik bez względu na to w ilu biegach bierze udział.

 

· uczestnicy zgłaszają zapotrzebowanie na miejsce noclegowe poprzez przesłanie mail’a na adres: asystent@lubianka.pl z dopiskiem w temacie NOCLEG III  TOUR THE RUN do dnia 20 lipca 2013 r.

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.