Urząd Gminy Łubianka

Kalendarz, Imieniny

Piątek 31 Marca 2017
Beniamina, Balbiny, Kornelii

Wersje językowe

Informator gminny

Wyszukiwarka

Menu

Wideo galeria

Licznik odwiedzin

Jesteś 3721 osobą na stronie

Treść strony

Wyniki III Tour The Run Ziemia Gotyku

autor: Bartosz Lewandowski

Galeria zdjęć - Piwnice

Galeria zdjęć - Kończewice

III Tour The Run Ziemia Gotyku

REGULAMIN

 

III Tour The Run Ziemia Gotyku

 

15 – 18 sierpień 2013 r.

 

1. Organizator: Klub Maratoński „Truchcik”  Łubiance ze wsparciem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013

 

2. Miejsce: miejscowości w czterech gminach: Chełmża, Łubianka, Łysomice, Papowo Biskupie.

 

3. Charakter imprezy:

Zorganizowane współzawodnictwo sportowe jest cyklem biegów na dystansach 5 km, 9 km, 15 km i 21,1 km przeprowadzonych w dniach od 15 do 18 sierpnia 2013 r., czyli przez cztery kolejne dni, w atrakcyjnych krajobrazowo, przyrodniczo i turystycznie miejscowościach czterech gmin współdziałających w ramach inicjatywy lokalnej pod nazwą Ziemia Gotyku. Trzy biegi odbędą się na drogach asfaltowych, a jeden na duktach leśnych. Zawodnicy uczestniczący we wszystkich czterech biegach, zamieszkujący poza terenem powiatu toruńskiego mogą korzystać z bezpłatnych noclegów w wieloosobowych salach Zespołu Szkół w Łubiance. Organizator zapewnia łóżka polowe lub materace oraz posiłki dla zawodników (szczegóły w dalszej części regulaminu). Organizator przygotuje także wydarzenia kulturalne adresowane do zawodników. Celem imprezy jest stworzenie warunków dla realizacji ambitnych wyzwań sportowych w zakresie biegów długodystansowych oraz promocja gmin z terenu inicjatywy lokalnej Ziemi Gotyku.

 

4. Biuro Zawodów: w dniach 15-18 sierpnia br. będzie dostępne w miejscowościach, w których odbędą się poszczególne biegi, i tak:

· w dniu 15 sierpnia od godz.15.30 w Centrum Astronomii UMK w Piwnicach gm. Łysomice,

· w dniu 16 sierpnia od godz. 16.30 w Szkole Podstawowej w Kończewicach gm. Chełmża,

· w dniu 17 sierpnia od godz.  15.00 w Gimnazjum w Papowie Biskupim pow. Chełmiński,

· w dniu 18 sierpnia od godz. 10.30 w Gminnym Parku Kultury w Łubiance, gm. Łubianka

 

5. Osoba do kontaktu: Bartosz Lewandowski, tel.  56 6788217, 603-516-005, e-mail: asystent@lubianka.pl

 

6. Zgłoszenia: poprzez rejestrację na stronie www.maratonypolskie.pl

 

7. Dystanse, terminy i trasy biegów:

· w dniu 15.08.br. (czwartek) g. 17.30 – 9 km ze startem i metą w Piwnicach, gm. Łysomice (dukty leśne w okolicznych lasach), limit czasu 1 godz. 10 min.

 

· w dniu 16.08.br. (piątek) g. 17.30 – 15 km ze startem i metą w Kończewicach gm. Chełmża przez Bogusławki, Nawrę, Parowę Falęcką i Głuchowo(drogi asfaltowe), limit czasu 2 godz.

 

· w dniu 17.08.br. (sobota) g. 16.00 – 5 km ze startem w Nowym Dworze Królewskim i metą w Papowie Biskupim przez Folgowo (drogi asfaltowe), limit czasu 40 min.

 

· w dniu 18.08.br. (niedziela) g. 12.00 – 21,1 km (półmaraton) ze startem i metą w Łubiance gm. Łubianka, przez Zamek Bierzgłowski, Bierzgłowo, Wybczyk, Dębiny, Przeczno i  Łubiankę (drogi asfaltowe), limit czasu 2 godz. 40 min.

 

8. Klasyfikacje Tour The Run i nagrody:

· generalna (puchary za miejsca I – VI i nagrody rzeczowe I – III),

· kobiet (puchary i nagrody rzeczowe za miejsca I – III),

· wiekowe, w tym:
M 1 (do 19 lat) – puchary za miejsca I - III

M 2 (20 – 29 lat) – puchary za miejsca I - III

M 3 (30 – 39 lat) – puchary za miejsca I - III

M 4 (40 – 49 lat) – puchary za miejsca I - III

M 5 (50 – 59 lat) – puchary za miejsca I - III

M 6 (60 – 69 lat) – puchary za miejsca I - III

M 7 (70+) – puchary za miejsca I - III

K 1 (do 30 lat) – puchary za miejsca I - III

K 2 (31 – 45 lat) – puchary za miejsca I - III

K 3 (46 +) – puchary za miejsca I – III

 

· Organizator dopuszcza możliwość uczestnictwa zawodników w wybranych biegach. W takich sytuacjach zawodnik jest klasyfikowany jedynie w klasyfikacji biegu, w którym uczestniczył, bez uwzględniania w klasyfikacji generalnej i kobiet oraz wiekowych Tour’u.

9. Ustalanie wyników:

 

Kolejność w poszczególnych klasyfikacjach będzie ustalana na podstawie sumy  czasów we wszystkich biegach  osiągniętych przez poszczególnych zawodników.  Zawodnik z najmniejszym łącznym czasem wygrywa.

 

Wyniki poszczególnych biegów są ogłaszane w ciągu max. 2 godzin po zakończeniu każdego biegu cyklu na stronie www.lubianka.pl. Będą też dostępne w wersji papierowej w biurach zawodów.

 

10. Ponadto organizatorzy zapewniają:

 

· unikatowe medale dla wszystkich zawodników, którzy ukończą co najmniej ostatni bieg cyklu, medale będą wręczane jedynie po ostatnim biegu cyklu *

· elektroniczny pomiar czasów metodą chipową,

· noclegi dla zawodników z poza powiatu toruńskiego i miasta Torunia w salach wieloosobowych wyposażonych w łóżka polowe lub materace,

· wyżywienie całodobowe dla zawodników korzystających z noclegów,

· posiłki i napoje dla wszystkich zawodników po każdym biegu,

· atrakcyjne upominki losowane w dniu 18 sierpnia  w GPK w Łubiance dla zawodników, którzy ukończyli wszystkie (4) biegi,

· transport autobusowy pomiędzy Zespołem Szkół w Łubiance (miejscem noclegów) a miejscowościami, w których będą odbywały się biegi,

· imprezy kulturowe, turystyczne i integracyjne w atrakcyjnych miejscach gmin partnerskich,

· biegi towarzyszące dla dzieci i młodzieży w dniu 18 sierpnia 2013 r.

 

(puchary od I do III miejsca):

- 100 m. do 6 lat chłopcy, 100 m. do 6 lat dziewczęta

- 200 m. I-III klas SP chłopcy, 200 m. I-III klas SP dziewczęta

- 400 m. IV-VI klas SP chłopcy, 400 m. IV-VI klas SP dziewczęta

- 1000 m. Gimnazjum chłopcy, 1000 m. Gimnazjum dziewczęta

· ubezpieczenie od następstw NW zawodników,

 

11. Uczestnicy:

 

· uczestnikami mogą być osoby posiadające ukończone 18 lat (dopuszcza się udział zawodników mających ukończone 16 lat za pisemnym pozwoleniem rodziców) oraz przedstawią zaświadczenie lekarskie lub własne oświadczenie o zdolności do uczestnictwa w cyklu,

 

· uczestnicy wpłacają opłatę na konto KM Truchcik w Łubiance w BS Łubianka nr 41 9511 0000 2003 0022 9296 0001 w wysokości:

- 40 zł do dnia 31 maja 2013 r.

- 60 zł do dnia 20 lipca 2013 r.

Zawodnicy mogą także dokonać wpłaty gotówką w wysokości 70 zł, w biurze zawodów bezpośrednio przed pierwszym biegiem w Piwnicach lub jeżeli zawodnik zamierza uczestniczyć tylko w niektórych biegach także w biurze zawodów w pozostałych miejscowościach.*W takich sytuacjach organizator nie gwarantuje medalu w dniu zakończenia Tour’u lecz zostaną one dosłane do dnia 18.09.2013 r. Opłatę wpisową dokonuje każdy zawodnik bez względu na to w ilu biegach bierze udział.

 

· uczestnicy zgłaszają zapotrzebowanie na miejsce noclegowe poprzez przesłanie mail’a na adres: asystent@lubianka.pl z dopiskiem w temacie NOCLEG III  TOUR THE RUN do dnia 20 lipca 2013 r.

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.