Urząd Gminy Łubianka

Kalendarz, Imieniny

Wtorek 30 Maja 2017
Ferdynanda, Jana, Feliksa

Wersje językowe

Informator gminny

Wyszukiwarka

Menu

Wideo galeria

Banery

e-puap
Profil zaufany

Licznik odwiedzin

Jesteś 4092 osobą na stronie

Treść strony

Wyniki 2 Tour The Run Ziemia Gotyku

komentarze (2)

2 Tour The Run Ziemia Gotyku

REGULAMIN

2 Tour The Run Ziemia Gotyku

23 – 26 sierpień 2012 r.

1. Organizator: Klub Maratoński „Truchcik”  Łubiance ze wsparciemEuropejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich,  Europa inwestująca w obszary wiejskie Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” – mały projekt Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013

2. Miejsce: miejscowości w czterech gminach: Chełmża, Łubianka, Łysomice, Papowo Biskupie.

3. Charakter imprezy:

Zorganizowane współzawodnictwo sportowe jest cyklem biegów na dystansach 5 km, 9 km, 15 km i 21,1 km przeprowadzonych w dniach od 23 do 26 sierpnia 2012 r., czyli przez cztery kolejne dni, w atrakcyjnych krajobrazowo, przyrodniczo i turystycznie miejscowościach czterech gmin współdziałających w ramach inicjatywy lokalnej pod nazwą Ziemia Gotyku. Trzy biegi odbędą się na drogach asfaltowych, a jeden na duktach leśnych. Zawodnicy uczestniczący we wszystkich czterech biegach, zamieszkujący poza terenem powiatu toruńskiego mogą korzystać z bezpłatnych noclegów w wieloosobowych salach Gimnazjum w Brąchnowie. Organizator zapewnia łóżka polowe lub materace oraz posiłki dla zawodników (szczegóły w dalszej części regulaminu). Organizator przygotuje także wydarzenia kulturalne w dniu 25 sierpnia adresowane do zawodników. Celem imprezy jest stworzenie warunków dla realizacji ambitnych wyzwań sportowych w zakresie biegów długodystansowych oraz promocja gmin z terenu inicjatywy lokalnej Ziemi Gotyku.

4. Biuro Zawodów: w dniach 23 – 26 sierpnia br. będzie dostępne w miejscowościach, w których odbędą się poszczególne biegi, i tak:

· w dniu 23 sierpnia od godz.15.30 w Centrum Astronomii UMK w Piwnicach gm. Łysomice,

· w dniu 24 sierpnia od godz. 15.30 w Szkole Podstawowej w Kończewicach gm. Chełmża,

· w dniu 25 sierpnia od godz.  14.30 w Gimnazjum w Papowie Biskupim pow. Chełmiński,

· w dniu 26 sierpnia od godz. 10.00 w Gimnazjum w Brąchnowie, ul. Gimnazjalna 1, gm. Łubianka

5. Osoba do kontaktu: Bartosz Lewandowski, tel. 603-516-005,
e-mail: asystent@lubianka.pl

6. Zgłoszenia: poprzez rejestrację na stronie www.maratonypolskie.pl

7. Dystanse, terminy i trasy biegów:

· w dniu 23.08.br. (czwartek) g. 17.30 – 9 km ze startem i metą w Piwnicach, gm. Łysomice (dukty leśne w okolicznych lasach), limit czasu 1 godz. 10 min.

· w dniu 24.08.br. (piątek) g. 17.30 – 15 km ze startem i metą w Kończewicach gm. Chełmża przez Bogusławki, Nawrę, Parowę Falęcką i Głuchowo(drogi asfaltowe), limit czasu 2 godz.

· w dniu 25.08.br. (sobota) g. 16.00 – 5 km ze startem w Nowym Dworze Królewskim i metą w Papowie Biskupim przez Folgowo (drogi asfaltowe), limit czasu 40 min.

· w dniu 26.08.br. (niedziela) g. 12.00 – 21,1 km (półmaraton) ze startem i metą w Brąchnowie gm. Łubianka, przez Pigżę, Łubiankę, Biskupice i Warszewice (drogi asfaltowe), limit czasu 2 godz. 40 min.

8. Klasyfikacje Tour The Run i nagrody:

· generalna (puchary za miejsca I – VI i nagrody rzeczowe I – III),

· kobiet (puchary i nagrody rzeczowe za miejsca I – III),

· wiekowe, w tym: M 1 (do 19 lat) – puchary za miejsca I - III

M 2 (20 – 29 lat) – puchary za miejsca I - III

M 3 (30 – 39 lat) – puchary za miejsca I - III

M 4 (40 – 49 lat) – puchary za miejsca I - III

M 5 (50 – 54 lat) – puchary za miejsca I - III

M 6 (55 – 59 lat) – puchary za miejsca I - III

M 7 (60 – 64 lat) – puchary za miejsca I - III

M 8 (65+) – puchary za miejsca I - III
 

K 1 (do 35 lat) – puchary za miejsca I - III

K 2 (36 – 49 lat) – puchary za miejsca I - III

K 3 (50 +) – puchary za miejsca I – III

· Organizator dopuszcza możliwość uczestnictwa zawodników w wybranych biegach. W takich sytuacjach zawodnik jest klasyfikowany jedynie w klasyfikacji biegu, w którym uczestniczył, bez uwzględniania w klasyfikacji generalnej i kobiet oraz wiekowych Tour’u.
· Zawodnicy którzy  26 sierpnia 2012 r ukończą  „1. Półmaraton Termy  Ciechocinek” w Ciechocinku  oraz uczestniczyli w 3 pierwszych biegach Tour The Run (tj. Piwnice, Kończewice, Papowo Biskupie) będą klasyfikowani w całym cyklu Tour The Run.  Warunkiem klasyfikacji jest ukończenie półmaratonu w Ciechocinku przed obowiązującym limitem czasu wynoszącym 3 godziny.  
·Organizatorzy Tour The Run uzgodnią z Organizatorami półmaratonu w Ciechocinku sprawę przekazania wyników. Wyniki te są uwzględniane jedynie w klasyfikacji łącznej Tour’u.

9. Ustalanie wyników:

Kolejność w poszczególnych klasyfikacjach będzie ustalana na podstawie sumy  czasów we wszystkich biegach  osiągniętych przez poszczególnych zawodników.  Zawodnik z najmniejszym łącznym czasem wygrywa.

Wyniki poszczególnych biegów są ogłaszane w ciągu max. 2 godzin po zakończeniu każdego biegu cyklu na stronie www.lubianka.plBędą też dostępne w wersji papierowej w biurach zawodów.

10. Ponadto organizatorzy zapewniają:

· unikatowe medale dla wszystkich zawodników, którzy ukończą co najmniej ostatni bieg cyklu (półmaraton), medale będą wręczane jedynie po ostatnim biegu cyklu, czyli po półmaratonie,

· elektroniczny pomiar czasów metodą chipową,

· noclegi dla zawodników spoza powiatu toruńskiego i miasta Torunia w salach wieloosobowych wyposażonych w łóżka polowe lub materace,

· wyżywienie całodobowe dla zawodników korzystających z noclegów,

· posiłki i napoje dla wszystkich zawodników po każdym biegu,

· atrakcyjne upominki losowane w dniu 26 sierpnia w Brąchnowie dla zawodników, którzy ukończyli wszystkie (4) biegi,

· transport autobusowy pomiędzy Gimnazjum w Brąchnowie (miejscem noclegów) a miejscowościami, w których będą odbywały się biegi,

· imprezy kulturowe, turystyczne i integracyjne w atrakcyjnych miejscach gmin partnerskich

· biegi towarzyszące dla dzieci i młodzieży w dniu 26 sierpnia 2012 r.

(puchary od I do III miejsca):

- 100 m. do 6 lat chłopcy, 100 m. do 6 lat dziewczęta

- 200 m. I-III klas SP chłopcy, 200 m. I-III klas SP dziewczęta

- 400 m. IV-VI klas SP chłopcy, 400 m. IV-VI klas SP dziewczęta

- 1000 m. Gimnazjum chłopcy, 1000 m. Gimnazjum dziewczęta

· ubezpieczenie od następstw NW zawodników,

11. Uczestnicy:

· uczestnikami mogą być osoby posiadające ukończone 18 lat (dopuszcza się udział zawodników mających ukończone 16 lat za pisemnym pozwoleniem rodziców) oraz przedstawią zaświadczenie lekarskie lub własne oświadczenie o zdolności do uczestnictwa w cyklu,

· uczestnicy wpłacają darowiznę w wysokości 50 zł na konto KM Truchcik w Łubiance w BS Łubianka nr 41 9511 0000 2003 0022 9296 0001 do dnia 16 sierpnia 2012 r. z dopiskiem „Darowizna na cele statutowe KM Truchcik „  Zawodnicy mogą także dokonać wpłaty gotówką, w biurze zawodów bezpośrednio przed pierwszym biegiem w Piwnicach lub jeżeli zawodnik zamierza uczestniczyć tylko w niektórych biegach także w biurze zawodów w pozostałych miejscowościach, lecz w takich sytuacjach organizator nie gwarantuje medalu na zakończeniu Tour’u chyba, że liczba uczestników pozwoli na to. Darowizny w wysokości 50 zł. dokonuje każdy zawodnik bez względu na to w ilu biegach bierze udział.

· uczestnicy zgłaszają zapotrzebowanie na miejsce noclegowe poprzez przesłanie mail’a na adres: asystent@lubianka.plz dopiskiem NOCLEG 2 TOUR THE RUN do dnia 16 sierpnia 2012 r.

Jerzy Zająkała

Wójt Gminy Łubianka

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.